Tuesday, February 14, 2006

Bricomania

Ahir vaig clavar el meu primer quadre. De fet no era un quadre sinó un rellotge-pissarra magnètica que hem clavat al rebedor, i que utilitzarem per penjar notes i per escriure'ns coses. Estic content perquè és com la primera cosa realment meva que aporto al piset!

Clavar-lo no va ser pas del tot fàcil. Jo ja havia ajudat al meu pare a clavar-ne molts a casa, però una cosa és mirar i ajudar i l'altra fer-ho.

Així doncs, vam mirar on havíem de penjar el quadre perquè quedés recte, vam marcar els punts on clavaríem els claus, vam preparar l'aspiradora per no embrutir la paret i vam enxufar el taladro. Us he de dir que quan tens la Black&Decker a la mà és una injecció de testosterona directa a la vena!

Cal destacar que tot plegat va ser una mica més difícil del que em pensava. La paret devia ser una paret mestra o algo però després d'uns primers centímetres amb poca resistència vaig topar amb més dificultat per avançar, i el motoret del taladro patia molt!

Després de mitja horeta vam aconseguir fer un forat prou gros per el taco, vam posar els claus i, curiosament, el quadre ha quedat prou recte! Per ser la primera vegada ha quedat molt bé! Vaja, jutgeu vosaltres mateixos:



Ara ens queden un parell de quadres més per penjar, ara que ja soc un expert en bricomania no hi ha cap paret que pugui respirar tranquila.

No comments: