Friday, June 09, 2006

Antònia Font a l'Auditori

Ahir vam anar al concert d’Antònia Font a l’Auditori. Feia setmanes que estava contant els dies per que arribés, fins i tot sense saber que seria probablement el millor concert que he viscut mai.

Quan seiem al nostre lloc (fantàsticament situats!) vaig veure com un noi cec s’acomodava al seu seient amb l’ajut d’un amic. Amb tot el respecte he d’admetre que em va fer pensar mentre durava el concert en lo superfluus que esdevenen els altres sentits quan els Antònia Font són capaços d’omplir-nos la oïda d’aquesta manera.


Van començar repassant quasi totes les cançons del nou “Batiscafo Katiuscas”, fantàstiques totes. Una menció especial a la cançó que dona nom al disc, que m’agrada moltíssim i va ser molt emocionant. Després van començar a repassar el que podríem anomenar “Clàssics d’Antònia”, però es que totes i cadascuna de les seves cançons són boníssimes. La interpretació de s’Astronauta Rimador va ser apocalíptica, impressionant! Cap al final amb Tots es Motors (la meva preferida!) la gent estava animadíssima, cantant i aplaudint. I llavors, ens demanen que fem tots un Wa Yeah, i tots de peu! El final fantàstic, amb un parell de bisos i donant la mà al públic al final. Va durar gairebé dues hores però jo crec que tots n’haguessim volgut dues més.

Els Antònia Font són per mi de llarg el millor grup català, i els únics capaços de fer poesia amb paraules com grapadora, dàtils o capses de retoladors i de dibuixar amb la seva música imatges insòlites i úniques com alpinistes-samurais i robots que no ho saben tot. Ahir em feien mal les mans de tant aplaudir i des d’aquí els dedico un aplaudiment virtual!! Gràcies per un concert tan fantàstic!

Aquí teniu un video del concert d’ahir, és Armando Rampas, una de les meves cançons preferides (i una de les més curtes!)



(aprofito per dir que els comentaris són benvinguts!)

6 comments:

Anonymous said...

em fan mal els braços de tant aplaudir..

Anonymous said...

em fan mal els braços de tan aplaudir...

Virginia said...

Em comento a mi mateixa per afegir que al You Tube hi ha un bon grapat de vídeos del concert d'ahir! Busqueu l'usuari Perepanisello

Anonymous said...

Ondia! jo estava una mica més cap a l'esquerra :D
Fantàstic el concert!!

vullunfestuc said...

OK dons seràn buscats. Aprofito per dir el mateix que he escrit al meu bloc: que ens feu molta enveja a mi i a la nova fan d'Antònia Font ( sí, també enganxadíssima) i que esperem que algun dia, com aquell qui diu aquest estiu es dediquessin a fer un Antònia Font life in Olympia. Seria collonut!

flop! - Ivan Rodriguez said...

Iep!! Cel·lebro que tu tambe t'ho passessis tant be com ho vaig fer jo i crec que tots els que erem a l'Auditori. Diria mes, tant com s'ho van passar ells. Un concert a recordar, de debo.
Salut!

http://socflop.blogspot.com