Tuesday, January 23, 2007

iPhone

Vaig una mica tard per parlar molt de l'iPhone però ara arriben reaccions diverses. A mi personalment em sembla genial, molt maco, molt apple i... desperta els meus instints més consumistes (vuuuuuull!!!). Aquest any em portaré molt bé, per si el Nadal que ve els reis s'ho volen currar...

Ahir vaig llegir un article de La Vanguardia que llistava tres raons contra l'iPhone. Personalment crec que s'equivoca en un punt:poder mirar el correu i navegar ja no són funcions que necessiten en tot moment només els professionals, és a dir, això no el converteix en una eina de treball, jo més aviat el compararia a la funció web de la PSP o de la Nintendo DS. Vull dir que a mi m'encantaria poder anar pel metro llegint blogs o el correu o el que sigui, i no em compro una blackberry pq és una eina "de feina" i sento que no em cal, ara, un iPhone...

I després avui, he trobat aquest video i m'ha fet riure... i pensar que sempre m'ha agradat tenir un aparell per a cada cosa i que la faci ben feta. Ho aconseguirà l'iPhone?

Què en penseu?




1 comment:

vullunfestuc said...

Iphone és el primer dels mòbils de tercera generació: connexió internet en tarifa plana, televisió al mòbil i telefonia.